Arama motorları için artık sitenin yayın yaptığı diller E-Ticaret Seo ilgili bilgilerin doğru bir şekilde verilmesi gerekmektedir. eticaret sitesi birden fazla dil seçeneği ile hizmet veriyorsa, örneğin bir ürün sayfasında, diğer dillerde aynı sayfanın hangi bağlantı adresleri ile erişilebiliğinin bildirilmesi gerekmektedir. örnek kullanım şekli: olmaktadır. Çoklu dilde satış yapan T-Soft projelerinde bu özellikler bulunmaktadır. Google webmaster araçlarında artık bu özellik bir başlık altında ayrıca bulunmakta ve Google web sitesi yöneticilerini bu konuda uyarmakta ve buna ne kadar önem verdiğini bildirmektedir.
12Filtrele bağlantısına tıklandığında, bir men açılmakta ve detaylı olarak filtreleme yapmaya imkan sağlanmaktadır. Bu sayfada 20.000 kayıt yer alabilmektedir. İşlem yapılan kayıtların silinmesi faydalı olacaktır. Silinen kayıtlar ile ilgili işlemler iptal olmayacak sadece rapor sayfasından silinecektir. Yeni kayıtların hemen alınabilmesi için Veritabanını Güncelle bağlantısı tıklanabilir. Bölüme ulaşmak için, yönetici panelinde, Bölümler / Link Yönetimi / 404 Hata Raporları bağlantısı kullanılmaktadır.
Mobil cihazlardan erişim, günden güne artmaktadır. Arama motorları artık tüketicilerin mobil kullanımına önem vermekte ve e-ticaret sitelerinin mobil erişimlerde uyumluluğunun olup olmamasını bir puanlama kriteri olarak değerlendirmektedir. T-Soft eticaret yazılımı, tercihe bağlı olarak müşterilerine responsive mobil tasarım seçeneği veya mobil site çözümleri sunabilmektedir. Yine android ve ios işletim sistemleri için mobil uygulama çözümlerimiz mevcuttur.
E-ticaret sitesinde bulunan ürün sayfalarının bağlantı adresleri arama motorlarının dikkat ettiği konulardan bir tanesidir. Arama motoru, sayfa adresine seo , o sayfanın ne ile ilgili olduğu konusunda bilgi sahibi olmaktadır. Satışı yapılan kategoriyi ifade eden en anlaşılır ve kısa isim en uyugn olandır. Not: Resimde yer alan MaraşMarket ürün sayfası Google arama motorunda "Kahramanmaraş Tarhanası" yazıldığında ilk sırada çıkmaktadır.
Bugün insanların alışveriş alışkanlıklarını gözlemlediğimiz zaman, fiziksel mağazalarda olan varlıklarının önceki yıllara oranla azalmış olduğunu ve süreç içinde dijitalde varlıklarını oluşturmuş e-ticaret sitelerine yakınlaştıklarını söyleyebiliriz. İstatistiksel verilere bakıldığında her iki kişiden biri, herhangi bir ürünü satın almadan önce internet üzerinden araştırırken her dört kişiden birinin de net bir şekilde online alışveriş yapıyor olduğunu gözlemleyebiliriz. Bununla birlikte
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder