12 Temmuz 2022 Salı

E-Ticaret Seo

 Arama motorları için artık sitenin yayın yaptığı diller E-Ticaret Seo ilgili bilgilerin doğru bir şekilde verilmesi gerekmektedir. eticaret sitesi birden fazla dil seçeneği ile hizmet veriyorsa, örneğin bir ürün sayfasında, diğer dillerde aynı sayfanın hangi bağlantı adresleri ile erişilebiliğinin bildirilmesi gerekmektedir. örnek kullanım şekli: olmaktadır. Çoklu dilde satış yapan T-Soft projelerinde bu özellikler bulunmaktadır. Google webmaster araçlarında artık bu özellik bir başlık altında ayrıca bulunmakta ve Google web sitesi yöneticilerini bu konuda uyarmakta ve buna ne kadar önem verdiğini bildirmektedir.


12Filtrele bağlantısına tıklandığında, bir men açılmakta ve detaylı olarak filtreleme yapmaya imkan sağlanmaktadır. Bu sayfada 20.000 kayıt yer alabilmektedir. İşlem yapılan kayıtların silinmesi faydalı olacaktır. Silinen kayıtlar ile ilgili işlemler iptal olmayacak sadece rapor sayfasından silinecektir. Yeni kayıtların hemen alınabilmesi için Veritabanını Güncelle bağlantısı tıklanabilir. Bölüme ulaşmak için, yönetici panelinde, Bölümler / Link Yönetimi / 404 Hata Raporları bağlantısı kullanılmaktadır.

Mobil cihazlardan erişim, günden güne artmaktadır. Arama motorları artık tüketicilerin mobil kullanımına önem vermekte ve e-ticaret sitelerinin mobil erişimlerde uyumluluğunun olup olmamasını bir puanlama kriteri olarak değerlendirmektedir. T-Soft eticaret yazılımı, tercihe bağlı olarak müşterilerine responsive mobil tasarım seçeneği veya mobil site çözümleri sunabilmektedir. Yine android ve ios işletim sistemleri için mobil uygulama çözümlerimiz mevcuttur.

E-ticaret sitesinde bulunan ürün sayfalarının bağlantı adresleri arama motorlarının dikkat ettiği konulardan bir tanesidir. Arama motoru, sayfa adresine seo , o sayfanın ne ile ilgili olduğu konusunda bilgi sahibi olmaktadır. Satışı yapılan kategoriyi ifade eden en anlaşılır ve kısa isim en uyugn olandır. Not: Resimde yer alan MaraşMarket ürün sayfası Google arama motorunda "Kahramanmaraş Tarhanası" yazıldığında ilk sırada çıkmaktadır.

Bugün insanların alışveriş alışkanlıklarını gözlemlediğimiz zaman, fiziksel mağazalarda olan varlıklarının önceki yıllara oranla azalmış olduğunu ve süreç içinde dijitalde varlıklarını oluşturmuş e-ticaret sitelerine yakınlaştıklarını söyleyebiliriz. İstatistiksel verilere bakıldığında her iki kişiden biri, herhangi bir ürünü satın almadan önce internet üzerinden araştırırken her dört kişiden birinin de net bir şekilde online alışveriş yapıyor olduğunu gözlemleyebiliriz. Bununla birlikte 

de tüketici potansiyelinin yüksek olduğu bu alanda ürün satın almak isteyen çoğunluğa hizmet verebilmek için hızla online varlıklarını artırdılar. Bu artışın beraberinde alandaki rakipler çoğalmış ve böylelikle rekabet durumu da kaçınılmaz olarak açığa çıkmıştır. Mesela; herhangi bir ürün sattığınız bir e-ticaret siteniz olduğunu düşünün. Markanız ile aynı ürünleri satan diğer e-ticaret sitelerine kıyasla sizi onlardan farklı kılan bir şeyler olmalıdır. Fiziksel bir mağazada farklılıklar ile arapça seo çıkmanızın gerekliliği aynı şekilde dijital ortamda da geçerlidir. Dijital alanda kendinize bir e-ticaret sitesi olarak yer edindiniz ve dolayısı ile müşterilerinizin rakipleriniz arasından sıyrılarak arama motorlarında işletmenizi bulmalarını istiyorsunuz bir anlamda da e-ticaret sitenize daha fazla müşteri potansiyeli 

yollarını arıyorsunuz! Tabi ki; bir e-ticaret sitesine sahipsiniz ve aranılan ürünün ilk sayfalarda görünürlük kazanması sizin satış hedeflerinizi artırmak için en önemli kıstastır. Ürününüzün ilk sayfada gösterimde olması dönüşümün birinci koşulu iken ikinci koşul ise mutlaka marka bilinirliği ve verilen güvendir. O halde şu soru ile başlayalım; SEO Nedir? SEO, Search Engine Optimization’ın baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçe karşılık olarak arama motoru optimizasyonu anlamına gelmektedir. SEO internet sitenizin arama motorlarına özgü belli başlı kurallara göre yapılandırılmasını ve internet sitenizin yapılan aramalarda daha üst sıralarda yer almasını sağlamaya yönelik bir çalışmadır. SEO, arama motorlarına yönelik gerçekleştirilen iyileştirme çalışmalarıdır. Site içi ve site dışı olmak üzere 2’ye ayrılır. Arama motorlarında yükselmek için gerçekleştirilen bütün işlemleri içerisinde barındırır.

 E-ticarette SEO Neden Önemli? E-ticarette SEO, olmazsa olmaz denebilecek konulardan bir tanesidir. Müşterilerin yüksek çoğunluğu sayfalar arasında etsy seo , yaptıkları arama sonucu sonrasında en üst noktalarda bulunan e-ticaret sitelerini ziyaret ediyor ve alışveriş işlemlerini buralardan gerçekleştiriyorlar. Yani işin özü eğer ki bir e-ticaret sitesi sahibiyseniz veyahut e-ticaret sektörüne girmeyi düşünüyorsanız mutlaka SEO çalışması yaptırmanız gerekmektedir. SEO çalışması yapmanız size arama motorunda ü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstanbul Seo Uzmanı Nasıl Çalışmalı

 İstanbul, Türkiye'nin en büyük şehirlerinden istanbul seo uzmanı ve aynı zamanda birçok sektör için önemli bir merkezdir. İstanbul'...