22 Ekim 2021 Cuma

SEO İçin Anahtar Kelime Ve Yoğunluk Durumu

 Bazen Google Anahtar Kelime Planlayıcı, anahtar kelime araştırma ve talep tahmini için en iyi araçtır. Ancak bugün yüksek sonuçlara ulaşmak için, potansiyel müşterilerinizin veya okuyucularınızın Google, Bing, YouTube, Amazon, eBay’da ne aradığını ve web sitenizdeki içeriği kişiselleştirip gerekli konuları dikkate alarak özel bir anahtar kelime aracı çalıştırmanız daha iyi olur. Daha fazla anahtar kelime önerisi, SEO, PPC, içerik pazarlaması ve e-ticarette sonuçları büyütmek için daha fazla fırsat sunar.

İzmit Seo Çalışması

Yerel Mahkemece davacıya ait olan ve onun tescilli markasını teşkil eden ibaresinin Google arama motorunda arandığında, izmit seo sonucunda davalıya ait internet sitesi olan “www…….” sitesinin, “Türkiye’nin …Sitesi tanıtıcı başlığı altında ve hem de davacıdan önce sayfada ilk sırada “Reklam” sözcüğü eşliğinde çıktığı, reklam ibaresi rahatlıkla okunabilir …de yazılmış olsa dahi, internet kullanıcısının reklamın davacı marka sahibince verildiğini zannetmesinin önüne geçecek nitelikte olmadığı, bu şartlar altında, arama motorunda  sözcüklerini tıklayan vasat dikkat, zeka ve bilgi seviyesindeki bir internet kullanıcısının, davacının 

.com” adlı sitesi ile davalıya ait organik seo  arasında bir bağlantı kurmasının, davalının sitesinin de davacının sitesi bünyesinde yer aldığını düşünmesinin mümkün olacağı gibi bir gerekçe ile markalarına tecavüzünün ve haksız rekabetinin önlenmesine, www.google.com ve … adreslerinde hizmet veren arama motorlarında davacının markalarının davalı tarafından anahtar kelime olarak kullanımının ve arama motorlarında davalının internet sitelerine yönlendirme ve sponsor bağlantı verilmesinin önlenmesine karar verilmiş ve bu karar Yargıtay 11.Hukuk Dairesi tarafından onanmıştır.

Bing için anahtar kelime aracı Bing Ads ve Bing Anahtar Kelime Aracı arayüzleri, Adwords Editör ve Google Anahtar Kelime stratejik seo çok benzer. Harika bir şey, Bing arama aracında, arama hacmi ve ortalama TBM verilerine ek olarak, gösterimlerin sayısı, tıklama, TO ve anahtar kelimeler için harcanan para gösteriliyor. Ancak başka bir sorun, anahtar kelime başına sınırlı sayıda öneridir. Anahtar kelime araştırmalarının gelişmiş seçeneklerinde, en fazla 60 öneri seçebilirsiniz. Kparser, Adwords ve Youtube video optimizasyonu gibi, Bing Ads’te olduğu gibi, binlerce öneri bulmanıza yardımcı olacaktır.

Avrupa Adalet Divanı ise, Vuitton v. adana seo davasında, arama motorlarının reklam amacıyla marka sahiplerinin iznini almaksızın markaları anahtar kelime olarak kullanıp kullanamayacağı, bu kullanımın marka sahipleri tarafından yasaklanıp yasaklanamayacağı ve bu kullanımın 2007/31 sayılı Elektronik Ticaret Direktif’inin 14. maddesi kapsamında değerlendirilip değerlendirilmeyeceğine ilişkin 3 belirleme yapmıştır:

Zararın tazmini için, haksız fiilin yani marka hakkına tecavüz niteliğindeki fiilin, zararın, zarar ile tecavüz niteliğindeki fiil arasındaki nedensellik e-ticaret seo ve mütecavizin bazı durumlarda kusurunun ispat edilmesi gerekmektedir. Marka hakkına tecavüz nedeniyle talep edilebilecek maddi zararın kapsamı ise. Sınai Mülkiyet Kanunu’nun 151. maddesinin 1. Fıkrası ile belirlenmiştir.

Kparser kullanışlı olabilecek ücretsiz bir anahtar kelime araştırma aracıdır. Çalıştırması biraz zaman alıyor, ancak döndürdüğü anahtar kelimelerin çeşitliliğine hayran kalacaksınız. Kullanımı kolaydır ve kayıt gerektirmez. – Ann Smarty, kurumsal seo yazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstanbul Seo Uzmanı Nasıl Çalışmalı

 İstanbul, Türkiye'nin en büyük şehirlerinden istanbul seo uzmanı ve aynı zamanda birçok sektör için önemli bir merkezdir. İstanbul'...